sunnuntai 9. elokuuta 2015

Lately

Viimeset kesälomapäivät alkaa olla käsillä, ja nyt vihdoin tuntuukin kesältä just kun se on loppumassa. Keskiviikkona pitäis palata takas kouluun ja mä oon jotenkin jopa ihan innoissani, kiva saada taas se tuttu rytmi elämään koulun ja treenien ohella. 
Tunnin päästä lähen tekemään viimesen työvuoron, tuntuu niin oudolta lähteä sieltä koska oon viihtyny tosi hyvin ja jatkaisin ihan mielelläni vielä syksylläkin mut tiedän ettei aika riitä kuitenkaan. Omien treenien ohella pääsin apuohjaajaksi nuorten tanssiryhmään ja ylppäritkin alkaa lähestyä jo (liian) nopeesti, joten jostain on pakko yrittää luopua. Toivottavasti ens kesänä pääsen taas jatkamaan!
Alotin lukemaan espanjaa lukion ekalla ja ens keväänä olis tarkotus kirjottaakkin se, espanja on ihan mun lemppari koulussa, oon pärjänny tosi hyvin vaikka vieläkin tuntuu ettei oikeestaan osaa yhtään mitään. Oon alkanu kattoo englannin kielisiä sarjoja espanjalaisilla tekstityksillä, ja oikeesti aika yllättävää kuinka hyvin niistä ymmärtää, ainakin jotain!
Vihdoin ja viimein puhelimen kuoretkin saapu, noissa on sisällä ne muutamat korttitaskut jotka oon todennu aika käteviksi, en ite kanna oikeestaan koskaan käteistä mukana joten on ihan kätevää napata vaan pankki- ja ajokortti mukaan kun lähtee jonnekkin.
Kävin pari päivää sitten hyödyntämässä vielä viimesen kerran henkkarialennuksia ja ostin lähinnä vaan kosmetiikkajuttuja varastoon, en oo kaikkia päässy vielä ees kokeilemaan mutta sitä odotellessa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti