lauantai 1. elokuuta 2015

Room decor

Tein mun elämäni ensimmäisen ''muuton'' muutama vuosi sitten, tosin se tapahtui vaan meijän yläkerrasta alakertaan. Pääsin mun siskon ihanaan kellarihuoneeseen asustelemaan, ensin kyllä seinien ja katon väri vaihtui valkoiseksi ja koko huoneesta tuli ihan kun uus. Oon tykänny tosi paljon mutta nyt teki mieli vähän jotain uutta, jotain pientä muutosta minkä kuitenkin huomaisi. 
Oon aina tykänny pitää valokuvia seinillä ja kehyksillä, mulla olikin vaatekaapin ovissa aika kauan polaroid-kuvia (oli muuten erittäin huono virhe teipata ne kuvat kiinni, nyt kaikissa kaapeissa on ihan jäätävät tummat jäljet niistä teipeistä eikä muuten lähe irti millään) mut jotenkin ne kaikki värikkäät kuvat alko kyllästyttämään ja näytti kauheen sekavilta. Kävin Jyskistä ostamassa parit uudet kehykset ja laitoin niihin ihan täysin mustavalkosia kuvia, ja tykkään niin paljon!
Pidin mun pöydällä yhtä kimppua kuivattuja ruusuja toosi monta vuotta, siinä tais olla jopa ruusu mun rippijuhlista ja ysiluokan päättäreistä. Aikamoinen pölykerros niihin kuitenkin kasvo joten oli vihdoin luovuttava niistä, ja oon siitä asti ettiny kivoja mutta oikeesti aidon näkösiä tekokukkia mutta eipä oo löytynyt. Nyt aattelin taas kokeilla noiden ruusujen kuivattamista, on meinaan niin nättejä!
Ton laatikon löysin myös tavaroiden kätköistä ja toi sopikin tohon just täydellisesti, sinne saa laitettua kaikki ylimääräset koulupaperit yms.
Vaaterekki oli ja on edelleen yks mun lempparijutuista koko huoneessa, ja nyt kesällä oon pitäny siinä just kaikki värikkäimmät ja kivoimmat paidat esillä, mut nyt teki mieli vähän ns. siistimpää ilmettä joten laitoin vähän neutraalimman värisiä ja enemmän juhlavia juttuja esille.
Alkuviikosta tulin siihen tulokseen että tarviin ehdottomasti lampun. Tää nurkkaus jossa on mun peili ja vaaterekki ja kaappi, on yleensä tosi pimeä. Lamppua ei löytynyt, mutta onneks sentään yhet ylimääräset jouluvalot löytyi joten niillä saa edes vähän enemmän valoa tohon osaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti