maanantai 28. syyskuuta 2015

MIHIN MUN AIKA KATOAA



Oon jotenkin aina ollu tavallaan semmonen ihminen joka tekee koko ajan jotain, olin koko kesäloman töissä, työ oli kivaa mutta myös tosi raskasta ja välillä vaan jo heti työvuoron alkaessa haikaili seuraavan päivän vapaapäivästä. En kuitenkaan osannu vaan olla, tein hirveesti suunnitelmia ja olin välillä tosi paljon menossa enkä muistanu vaan olla. Nyt koulujen alun jälkeen asiat on menny aika täydellisesti toisinpäin, hirveesti olis tehtävää ja päätän olla tekemättä mitään, alottaminen on niin vaikeeta. Piti lukea ylppäreihin, piti panostaa niihin kahteen ainokaiseen kokeeseen mitä mulla tässä jaksossa oli, pitäis varata kampaaja (jonka muuten varasin huomiselle, wuhuu ainut suoritus tällä viikolla! Vihdoin eroon tosta ihanasta mutta kamalasta pitkästä tukasta, se on niin super huonossa kunnossa) ja hierojaa ja vaikka mitä, koreoida tanssi loppuun ja mitä muuta.
Mutta positiivisia puolia ajatellen huomenna kaikki mun kokeet piiiitkään aikaan on ohi, kaikki on (toivottavasti) kunnialla läpi, huomenna tosiaan se kampaaja, keskiviikkona leffaan, torstaina pääsen taas yksin vetämään tunnin, perjantaina lähetään tyttöjen kanssa Tallinnaa, lauantaina mennään äitin kanssa Helsinkiin kattomaan Billy Elliot musikaali, ens maanantaina alkaa uus jakso koulussa ja keskiviikkona lähetään Espanjaan!! Positiiviset jutut aina unohtuu mutta kyllä niitäkin löytyy kun jaksaa vaan keskittyä välillä niihin.

Ps. Oon alkanu tykkäämään syksystä, siis kattokaa noita värejä!
Pps. Haluisin ihan hirveesti alottaa tekemään videoita, en tiiä uskaltaisinko ihan oikeesti alkaa vlogaamaan mutta oon tosi kiinnostunu videoiden tekemisestä, aattelin yrittää ainakin Tallinnasta ja varsinkin tosta Espanjan matkasta saada jotkut kivat klipit tehtyä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti