lauantai 5. syyskuuta 2015

Miten mun bucket listin kävi!?

1. Saa spagaatti
2. Opi kärrynpyörä
3. Syö frozen yogurttia (tein ite, oli muuten hyvää!)
4 & 5. Ui meressä ja vierailu jossain merikaupungissa
6. Telttailu vaihtu tähän Yyterin camping-mökkiin, melkeen sama asia
7. Käy yö-uinnilla
8. Käy Serenassa
9 & 10. Mökkeilyä & Muurinpohjalettuja

Oon oikeesti aika ylpee että kymmenestä tavotteesta mä sain toteutettua yheksän, ainoastaan Tallinna jäi puuttumaan ja sekin toivottavasti tulee kyllä vielä tän vuoden puolella tehtyä. Eniten ylpee oon siitä että a) opin kärrynpyörän, ehkä maailman hienoin tunne koska oon aina halunnu osata sen b) SAAN SPAGAATIN, ihan uskomaton tunne koska oon kahen kuukauden ajan on/off venytelly oikeesti aika paljon nyt viime maanantaina se vihdoin oikeesti meni!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti