lauantai 14. marraskuuta 2015

NEW THINGS

Oon todella laiska meikkaaja enkä varsinkaan kouluun jaksa panostaa millään tavalla, ainoot mun ns. luottotuotteet on ripsiväri ja puuteri, en oikeestaan koe tarvitsevani mitään muuta. Kynsiä oon tykänny lakkailla aina ja mun kynnet kasvaa tosi nopeesti ja on aika kivan muotoset ja pituset, ja viime vuonna ihastuinkin noihin Mavalan kynsilakkoihin.
Mavalan kynsilakat on aina tuntunu jotenkin tosi ''kalliilta'' niiden kokoon verrattuna, normaalisti noi maksaa ehkä n.5e mutta omani oon ostanut aina tarjouksesta jolloin ne on yleensä vähän päälle kolme euroa. Vaikka pieniä pulloja ovatkin, noista kyllä riittää älyttömän kauan koska ei kyllä montaa kerrosta tarvii levittää, superhyviä ja kuivuu myös tosi nopeesti!
Vihdoin ja viimein sain myös hankittua uuden ripsarin, tykkään vedenpitävistä eniten ja tätä Lumenen ripsaria oon käyttänyt ennenkin, tykkäsin ja tykkään kyllä edelleen, levittyy tosi hyvin ja on todellakin vedenpitävä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti