perjantai 18. maaliskuuta 2016

OLDIES

Mä oon aina tykänny ottaa hirveesti kuvia, ja mun muinaiselle flickr-tilille on kertynyt jotain about 4000-5000 kuvaa viime vuosina. Löysin kaikkia ihania vanhoja kuvia, ekat kuvat on ysiluokan ja lukion ekan väliseltä kesältä, joka oli ihan ehdottomasti mun tähän astisen elämäni paras kesä!! Keräsin nyt parhaimpia kuvia liittyen lähinnä mun lukioaikaan, aika huikeita muistoja.
 ♥ 2013 kesä ♥leppis ♥mökkipäikkärit ♥teltta ♥kumiveneellä keskellä yötä ♥mäkkäripicnik ♥avaruuskeskustelu & tähdenlennot ojiksella
 ♥lukion alotus ♥ekan koeviikon löhöilyt ♥tyttöjenillat ♥ÄI1 kurssin julistekuvat ♥ystävänpäivä
 ♥teltta goes Helsinki ♥tyttöjen iltoja ♥vaellukset lietsun kärkeen ♥futispelit sateessa ♥chicago 
 ♥kevään ekat grillailut ♥päättärit ♥intialaisillallinen ♥18-v synttäreitä ♥wanhat ♥turistit
 ♥kesäillat ♥espanja ♥teemapäivät ♥uusivuosi 

♥vikat lukiopäivät ♥rilloilut ♥teemaviikko ♥pitsaa kouluun ♥penkkarit ♥risse

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti