keskiviikko 13. huhtikuuta 2016

KOLME KIVAA JUTTUA

 Sain vihdoin ja viimein aikaseks hankittua kivan taulun tohon mun yöpöydän ympärille! Jonkunlaisen maailmankartan halusin, koska tossa alapuolella oon pitäny noita ns. matka-aiheisia valokuvia, mut semmonen oikee mantsankirjojen maailmankartta ei vaan olis sopinut mun huoneeseen yhtään. Toi maalattu ja vähän pastelliversio sopii just täydellisesti!
Ihastelen varmaan kerran viikossa mun ylppärimekkoa, jonka tilasin Nellyltä vähän aikaa sitten. Ei oo ikinä ollu noin paljon hankaluuksia minkään vaatekappaleen tilaamisessa, mutta kahen vaihdon jälkeen se oli vihdoin ja viimein sopiva ja ihana.
 Mulla on arkisin aika paljon vapaata töistä, mikä on ainakin vielä tosi kivaa. Oon joka päivä herännyt jo kasin maissa ja saanu ees jotain asioita tehtyä, ja iltapäivisin on kiva vaan mennä tonne ihanaan kevätilmaan istuskelemaan tai lenkkeilemään!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti