sunnuntai 23. lokakuuta 2016

HELSINKI

 Mä oon jo aika monta vuotta sanonut etten ikinä muuttais Helsinkiin. En koskaan, siellä on kiva käydä pari kertaa vuodessa mutta sinne en ikinä muuta. Ja nyt mä asun täällä. Mä en opiskelupaikkojen kanssa voinu hirveesti pelailla kaupungeilla, koska tää koulu mihin mä halusin sattui olemaan Helsingissä, enkä oikeestaan ikinä sitä ajatellut sen kummemmin. Sinne mä pääsin ja täällä mä nyt oon. Varmasti joku muu kaupunki olis voinut olla mielenkiintosempi/halvempi/nätimpi/rauhallisempi, mutta mä oon oikeesti aika tyytyväinen tähän, en haluis olla missään muualla. Vaikka oon koko ikäni Helsingissä käynyt, ei ne reissut oo hirveesti keskustan ulkopuolelle ulottunut. Tänään otin kameran käteen, tulin junalla keskustaan ja kävelin päämäärättömästi kolme tuntia ympäriinsä, ja löysin niin kivoja paikkoja missä en todellakaan oo ennen ollu. Vaikka Helsinki on ''tuttu'' kaupunki, en kuitenkaan tiiä siitä oikeestaan yhtään mitään. Tänään näin jo vähän enemmän, ehkä kolmen vuoden päästä osaan jo kulkea ratikalla oikeeseen suuntaan tai mennä mihin vaan ilman Google Mapsia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti